The best Side of طراحی فروشگاه اینترنتی با اپلیکیشن

Wiki Article

آموزش ساخت پنل تنظیمات بدون کدنویسی برای سایت های وردپرس + المنتور!

هر دانشجویی که در دوره طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا ثبت نام می کند می تواند درخواست آموزش بدهد و آموزش درخواستی در بروزرسانی های دوره قرار خواهد گرفت (البته درخواست آموزش باید از سمت مدرس دوره تایید شود)

طراحان سایتی که می خواهند سایت های فوق حرفه ای را برای مشتریان خود طراحی کنند.

طراحی سایت تخصصی

پشتیبانی و پیگیری سفارشات برای مشتریان بسیار مهم است . زیرا آن ها انتظار دارند تا محصول خود را در کوتاه ترین زمان و بدون مشکل دریافت کنند.

بیش از پنج هزار کار انجام شده ساعت تماس هشت تا ده شب حتی ایام تعطیل جهت مشاوره راهنمایی به صورت رایگان تماس بگیرید

عناوینی مهمی علاوه بر موارد مهمی که توی دوره ذکر شده ضروری بنظر میرسه که عبارتند از

قرار دادن نام برای پرداخت متغییر مثلا مبلغ محصول + ارسال محصول با روش پست ویژه به تمام نقاط ایران (دریافت نهایتا ۱۰۰ ساعت)

نویسنده کتاب راهنمای جامع راه اندازی کسب و کار اینترنتی

شناخته شدن برند طراحی فروشگاه اینترنتی دیجی کالا فروشگاه: با طراحی سایت فروشگاهی برای کسب و کار می‌توانید به روند برندسازی وارد شوید.

با پی بردن به این موضوع می‌توان آن کالا را دوباره در سایت خود تکرار کرد و یا از قرار دادن آن خودداری نمود.

یک مورد دیگر نیز که در قیمت طراحی سایت فروشگاهی تاثیرگذار است، تعداد نفرات و تخصص هایی است که در طراحی سایت و پیاده سازی سایت فروشگاهی به کار گرفته می‌شوند. احتمالا نمی‌توان از یک تیم کوچک انتظار طراحی و پیاده سازی یک سایت حرفه ای را داشت. به همین دلیل باید در نظر داشت که شرکتی که انتخاب می‌کنید چه تعداد نیروی متخصص در زمینه های مختلف دارد.

۲) ساختن بسته نصبی رو اصلا هیچ آموزشی ندادید که با این قالب رو درست کردیم حالا چگونه به همراه افزونه های داخل و دموی داخلش بسته نصبی درست کنیم و بفروشیم.

طراح حرفه ای سایت

Report this wiki page